ASGGGG

Det var en gång en
jag säger:
mögglig snusnäsduk som Emil i Lönneberga hade använt som...
höhöhöhöhhöhöhöhö
Ivana säger:
att torka sin rooopah med och sen sin systers mun....
jag säger:
hans systers mun behövdes verkligen torkas eftersom att hon hade sugit på en slemmig..
Ivana säger:
k*k, Hon brukade göra det av sin....
jag säger:
brorsa för att..
Ivana säger:
hennes pappa hade tvingat dom att...
jag säger:
göra det. haha, alltför att Emils kuk var smutsig och ..
xD
Ivana säger:
Idas mun var så ren, hennes pappa hed också lärt dom att..
jag säger:
sätta poäng på..
haha sämst xD
Ivana säger:
att göra lite saker i sängen som kallas att...
fååårt
jag säger:
det visste dem egentligen inte, och dem fick aldrig lära sig det ,men deras pappa hade sagt att det hette att läsa, så Emil och Ida gick runt och skröt om att dem hade lärt sig att läsa! fasst det i själva verket inte var det dem hade lärt sig. När Emils och Idas mamma kom in och såg att dem ''läääääste'' skrek hon genast!;
haha xD
Ivana säger:
hon skrek att dom var så duktiga och att hennes bror och hon och deras pappa brukar göra det där med, så sa emil: Men pappa vill inte du vara med?
då sa ida: Jaaa pappa, det är så skönt med Emils som är så liten då borde det vara ännu sköööönare med en stor? då sa pappa.....
jag säger:
Men Emil, du är inte så duktig  som du ser ut! Brödet ska ligga i korven förfan.. då sa mamma , men Anton,,,,
'' korven ska ligga i brödet''
Ivana säger:
korven är ju jätte fin jag vill gärna att du gör det på mig med senare emil om du har tid? Jadå sa emil jag ska bara bli klar med Ida först...
jag säger:
Emil blev kvar
oj skrev fel..
Ivana säger:
o:
jag säger:
Emil blev klar med Ida och körde ruskigt hårt med sin mamma sen, men plötsligt kom Tjuren ferdinand och sa :
Ivana säger:
Men ferdinand ville sitta under sin ek och lukta på blommorna, Men idag ville jag ju slika lite bröd, kan man tänka sig få det?
jag säger:
Det är klart, vill du så kan vi fixa lite glasyr på din macka också sa Anton och lilla Ida och tittade på varann..
Ivana säger:
Ida sa att hon kunde slicka om han ville......
fan va perversT
jag säger:
det ville han ! Men först, satt han en stund och luktade på blommorna, sen var han redo, han började med att skrika till Ida att han var oskuld då sa Ida...
Ivana säger:
Jag har gjort det här på min pappa många gånger tare lungt och känn hur skönt det är...
jag säger:
Ferdinand gjorde som Ida sa men plötsligt kom Robin Hood och sa ;
Ivana säger:
Ge hitt mitt guld också började han att ta av sig sina kläder och dansa och sjunga danska
jag säger:
Robin Hood tog fram en hypnoteseringsklocka och hypnoteserade alla efter att han han gjort det så gjorde han...
skriv fort , höhö, jag ba skrev nåt cpstörrtxD
Ivana säger:
korb
korv
*
..
jag säger:
han tog lite extra mkt ketchup och alltför mkt dressing
så..
Ivana säger:
gräs knark...
jag säger:
Det är urinprov, jag vill ha! Ge mig mitt urin! Det är urinprov jag vill haaaaaa, Jerry vart är du nånstans?? kan du hjälpa mig, för det är urinprov jag vill ha! / Robin Hood
Ivana säger:
Jag är här också åt han upp kajsa anka
jag säger:
sen skaffade han fb och det slutade med att Robin blev strippa
Ivana säger:
O :;
jag säger:
tillsammans med Tjuren Ferdinand såklart
o:
Ivana säger:
YAii
Det var en gång en
jag säger:
mögglig snusnäsduk som Emil i Lönneberga hade använt som...
höhöhöhöhhöhöhöhö
Ivana säger:
att torka sin rooopah med och sen sin systers mun....
jag säger:
hans systers mun behövdes verkligen torkas eftersom att hon hade sugit på en slemmig..
Ivana säger:
k*k, Hon brukade göra det av sin....
jag säger:
brorsa för att..
Ivana säger:
hennes pappa hade tvingat dom att...
jag säger:
göra det. haha, alltför att Emils kuk var smutsig och ..
xD
Ivana säger:
Idas mun var så ren, hennes pappa hed också lärt dom att..
jag säger:
sätta poäng på..
haha sämst xD
Ivana säger:
att göra lite saker i sängen som kallas att...
fååårt
jag säger:
det visste dem egentligen inte, och dem fick aldrig lära sig det ,men deras pappa hade sagt att det hette att läsa, så Emil och Ida gick runt och skröt om att dem hade lärt sig att läsa! fasst det i själva verket inte var det dem hade lärt sig. När Emils och Idas mamma kom in och såg att dem ''läääääste'' skrek hon genast!;
haha xD
Ivana säger:
hon skrek att dom var så duktiga och att hennes bror och hon och deras pappa brukar göra det där med, så sa emil: Men pappa vill inte du vara med?
då sa ida: Jaaa pappa, det är så skönt med Emils som är så liten då borde det vara ännu sköööönare med en stor? då sa pappa.....
jag säger:
Men Emil, du är inte så duktig  som du ser ut! Brödet ska ligga i korven förfan.. då sa mamma , men Anton,,,,
'' korven ska ligga i brödet''
Ivana säger:
korven är ju jätte fin jag vill gärna att du gör det på mig med senare emil om du har tid? Jadå sa emil jag ska bara bli klar med Ida först...
jag säger:
Emil blev kvar
oj skrev fel..
Ivana säger:
o:
jag säger:
Emil blev klar med Ida och körde ruskigt hårt med sin mamma sen, men plötsligt kom Tjuren ferdinand och sa :
Ivana säger:
Men ferdinand ville sitta under sin ek och lukta på blommorna, Men idag ville jag ju slika lite bröd, kan man tänka sig få det?
jag säger:
Det är klart, vill du så kan vi fixa lite glasyr på din macka också sa Anton och lilla Ida och tittade på varann..
Ivana säger:
Ida sa att hon kunde slicka om han ville......
fan va perversT
jag säger:
det ville han ! Men först, satt han en stund och luktade på blommorna, sen var han redo, han började med att skrika till Ida att han var oskuld då sa Ida...
Ivana säger:
Jag har gjort det här på min pappa många gånger tare lungt och känn hur skönt det är...
jag säger:
Ferdinand gjorde som Ida sa men plötsligt kom Robin Hood och sa ;
Ivana säger:
Ge hitt mitt guld också började han att ta av sig sina kläder och dansa och sjunga danska
jag säger:
Robin Hood tog fram en hypnoteseringsklocka och hypnoteserade alla efter att han han gjort det så gjorde han...
skriv fort , höhö, jag ba skrev nåt cpstörrtxD
Ivana säger:
korb
korv
*
..
jag säger:
han tog lite extra mkt ketchup och alltför mkt dressing
så..
Ivana säger:
gräs knark...
jag säger:
Det är urinprov, jag vill ha! Ge mig mitt urin! Det är urinprov jag vill haaaaaa, Jerry vart är du nånstans?? kan du hjälpa mig, för det är urinprov jag vill ha! / Robin Hood
Ivana säger:
Jag är här också åt han upp kajsa anka
jag säger:
sen skaffade han fb och det slutade med att Robin blev strippa
Ivana säger:
O :;
jag säger:
tillsammans med Tjuren Ferdinand såklart
o:
Ivana säger:
YAii
Snacka om asg med elin XD

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, ''korven ska ligga i brödet vafan''! xD



Det spårade ut lite i slutet, men ändå xD

2010-08-17 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0