...

Hejhej bloggen! :¤
Igår var bästa dagen! :3
Först satt vi och typ kollade på borat xD sen kom daimon och satte på nån annan film som man typ somnade till, så då gick vi in på gästrummet och läste och prata och hade det bäst! (H)
sen så skulle vi sova då klockan redan va halv 3 typ, sen så när vi skulle sova då började jag och My att typ assgarva åt allt och Lovisa fick typ damp på oss efter ett tag (AA) Men då var klockan typ halv fyra och då börjadde Lovisa och My gnälla om hur ljust det skulle vara och jag typ tog täcket över huvudet för jag orkade inte med xD, sen när dom hade ordnat med ljuset så va klockan typ 4, tiden går fort när man har skoj, och då blev det så jevla varmt så jag vände mig om och la mig skav fötters med My och Lovisa och sen typ kvart över somnade jag.
Sen senare idag fick jag mitt löshår (L) det var typ 100 flättor att flätta in så då tog det ungefär 3 och en halv timme o': men sen så blev det ju skit bra! (Y)(Y)(Y)(Y) säger jag bara! (^o^)
PussPuss bloggen allt för idag :D
Jag med löshår!
I
I
V
:D

Kommentarer
Postat av: Sara

fett fin i lös hår! :D

2010-08-14 @ 13:07:57
Postat av: malin

var köpte du ditt löshår?

2010-08-14 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0