öööööööö.........

Hehehej blöggen, Idag har jag vart i skolan och haft TYSKA (Y) <3 svenska lunch :3 och fotograffering :D
(STAVNING) Jag vet jag är lite koonstig nu 8D
Iallafall efter skolan så blev det att hänga på Elin och Anna :3 först så gick vi på lite promenad, sen gick vi in i möbelaffären, och provade alla sängar som man kan böja ytp eller vad man nu säger och då låg jag och Elin i en tsm och HAHAHAHAAHAH va flum det var 8D sen så gick vi och provade alla bäddsängar och sa att vi skulle flytta in där xD sen så gick vi till blomsteraffären men de var stängt :c så då gick vi till målaffären och låsades att Elin skulle köpa nya tapeter till sitt rum, 8''3 Men då gick vi runt lite och hittade smink och det var ju lite konstigt att ha på en målar affär men då blev vi ju smikade jääääätte fina ;3 HAHAH
Sen så gick vi till Elin och skulle hämta pengar att köpa saker för sen så skulle vi köpa på ica men sen köpte vi på Cafet och köpte gödis sen så ville dom köpa nå dricka så kom dom ut med lättöl o.o Jag bah: skulle inte ni köpa sockerdricka eller nå? HAHAAH
Sen så smakade alla och de var svin äkligt! :c
;
Så jag fick skaka den 8D men då kom det på mina kläder så jag gick o lukta som ett jevla fyllo sen så glömde jag väskan hos Elin, sen så satt jag plötsligt här 8D o__o
konstig dag o.o.... pöss bay blöggen <3 :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0