Hejpåer! 8D


Jag ville bara lägga upp ett inlägg! ;3

vad gör jag nu: Jag är med Lovisa och har presic sjungit singstar 83
Vad ska jag göra idag: Jag ska vara med lovisa ett tag till sen så ska jag hem och äta för jag får inte äta hoss dom >w<. Lite konstigt men, för att hon får ju äta hoss oss? o;
Aja hennes föräldrar vill inte det.. x)
Vad har jag gjort: Jag har vart hoss min farfar och sovit över tills idag :3 Myes, sen när jag kom hem (14.15) och så ringde jag lovisa typ: (14.20) xD sen så kom jag till henne (14.35?) :3
aa det är det! :D
Hejdåå! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar; Mmm, kanske det, haha

2010-11-08 @ 15:23:30
URL: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0