svart.. 8D

håret!
Idag har jag färgat håret! 8D
det är svart som ni ser xD vad tycks? :D
kommentera! <3 :3
Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva som vanligt ^^ MenMen vi får prova oss fram!
vad gör jag nu: kollar på bert ;3, är inne på BDB, och msn 8'D.. Det gick bra..
Vad har jag gjort idag: Färgat håret som ni vet. x) varit med My och Elin, och juste jag har vart med på någon skit som var ganska kul! 8D För att jag är kamratstödjare >w< men det var Najs :3 Vi fick goodis leka lekar och 3 burkar läsk var 8D medans dom andra fick jobba matte, språk och idrott xD Haha ;*
Vad ska jag göra sen: kolla på tv, lägga upp inlägget :3 och läsa sen så ska jag SOVA! 8D
NU VART DET GANSKA LÅNGT ÄNDÅ! 8D SÅ KAN DET GÅ!
MEN, DET HÄR KANSKE JAG FORTSÄTTER MED ELLER? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0