Bra helg! :D

Den här helgen var den roligaste på länge :3 först så åkte vi och köpte kläder på New yorker sen så gick vi å åt lite som ni redan vet sen så gick vi på bio 8D, Som ni oxå vet. x) (A) Men sen på lördagen åkte vi bort till nacka med hunden :D Det va oxå kul sen så kom mina kusiner Vera klara och Axel. Och nu ska dom med köpa en hund men en kille antagligen, och jag har bestämt att jag ska göra satt dom blir med barn så det blir valpar :o xD
Ja det var jätte kul sen så åkte vi hem och då på vägen köpte vi hår färg och min mamma klippte mitt hår se det blev mkt bättre en innan tkr jag iallafall, Men vissa måste ju kommentera o.- ja det va nåra i 8:an som sa att mitt hår inte passade men jag skiter väll i dom. Jaja just nu sitter jag här och har sköjj på msn men det är inte så många skojiga inne. </3 nu ska jag kolla på tävä sen så ska jag hm.. vem vet? Men jag vill bara inte säga pösi och böjs, okej då.. Pösi och böjs min bloggläsare ;) :*:*
Jag efter jag har färgat. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0