Lizätte på bild och annat :3

Hejhej bloggen igår tänkte jag fråga My om hon ville åka in till stan med mig men hon skulle in med josse och köpa saker och kläder men sen dom också på bio..
Men när det inte gick för My så åkte hela familjen in först gick vi på HM och LINDEX ochdom vanliga sen gick vi in på NEW YORKER och där hittade jag en skit skön jacka, en tjocktröja och en vanlig tröja! :D det var ganska kul men sen så åt vi matoch efter det så gick vi på bio ;3 vi gick på 'i rymden finns det inga känslor' Den var bra ganska rolig och ibland vanlig ^~^ ja nu sitter jag här igen och skriver ett inlägg och är inne på msn som offline ;) haha vilket liv jag har. snart blire väll frukost och imorn äre skolaa :C Men Lizette kanske kommer tbx :D <33 Yippie :3
Lizätte :3 <3 Sötis :3 <3

Kommentarer
Postat av: Lizette

Le fu. :c

2011-10-30 @ 20:55:57
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0