SAKNAR DIG :(<3

Hejhej bloggen just nu sitter jag här
och Daimon andrew och jonathan sitter vid tven
Dom sov i tält och jag försökte skräma dom men det gick inte så bra ^~^ Men ni är så tråkiga :c
Ni kommenterar ju nästa aldrig? :'o Nu blir jag ju nästan sur 8o
NEDÅ JAG KAN INTE BLI SUR PÅ ER 8D <3...
men som ni märker så har jag inget att skriva, tråkigt va? Jah
Alla säljer typ jultidningar men inte jag C: hur kan ni göra nått sånt tråkigt bara för att få pengar? haha okej jag gör nästan allt för pengar med jag går inte ut i kylan i onödan ;_; så lat är jag... och jag är hungrig med. :C
Nu fick jag lust vara med nån.. Hmm, Lovisa maybiie o; :3 det blir säkert skojj! ;D det är kalt jag fryser
hm, nu ska jag äta frukost säg grattis för att jag orkar gå upp från stolen :3 + jag måste hämta en filt iskalt ju :C

saknar dig Lizzy.. <3

Kommentarer
Postat av: víntern kommer

meen vrf säljer du inte bara och bara tar pengar!



mycket bettre!!!



bara men tjänar lite pengar! hihii

2010-09-04 @ 09:11:46
URL: http://froogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0